کسب و کار

این وبلاگ به آموزش کسب و کار می پردازد.

کسب و کار

این وبلاگ به آموزش کسب و کار می پردازد.

بایگانی
  • ۰
  • ۰


  • شروع کردن جیم رون

    جیم ران:برنامه ی شما هرچه که باشد،همین امروز شروع کنید.

    شروع کردن جیم رون به خودتان ثابت کنید که دیگروقت انتظار کشیدن و امید داشتن به سرآمده است و هم اکنون،ایمان و عمل مورد نیاز است.
    دانش تغذیه شده با احساس، برابر عمل است. عمل ،عنصر مورد نیاز برای تضمین نتایج میباشد. تنها عمل می تواند باعث ایجاد عکس العمل شود و تنها اقدام مثبت می تواند واکنش مثبت تولید کند.
    با همه آن چه که گفته شد، هنوز افراد بسیاری وجود دارند که درواقع به اظهارات مثبت دل میبندند.
    ضرب المثل معروفی هست که میگوید “ایمان بدون عمل، در خدمت هیچ هدف مفیدی نیست” و چقدر این موضوع درست است! زمانیکه اظهارات مثبت به عنوان ابزاری برای ایجاد عمل استفاده شود ؛هیچ چیز بدی در مورد آنها وجود ندارد.با تکرار اظهارات مثبت برای تقویت یک برنامه منظم،آنها می توانند به ایجاد نتایج فوق العاده کمک نمایند. اما همچنین ، خط بسیار باریکی بین ایمان و حماقت وجود دارد. ببینید، اظهارات مثبت بدون اقدام،می تواند آغاز خودفریبی باشد. 
    و برای خوشبختی شما،این امر کمی بدتر از خود فریبی است. مردی که رویای ثروت در سردارد و در عین حال، روزانه به سمت فاجعه مالی گام بر میدارد و زنی که آرزوی شادی میکند و در عین حال افکاری دارد و اعمالی انجام می دهد که او را به سمت ناامیدی سوق میدهد، هر دو قربانی این امید واهی هستند – که نتیجه ی اظهارات مثبتِ بدون عمل می باشد. چرا؟ چون واژه ها تسکین دهنده هستند و مانند مواد مخدر، ما را به حالت خوشایندی از آرامش فرو میبرند.
    شروع کردن جیم رون
    این جمله را به یاد داشته باشید: برای پیشرفت، شما باید واقعا شروع کنید!

    با عرض پوزش در بارگیری مشکلی رخ داده است.

    شروع کردن جیم رون


    شروع کردن جیم رون

    نکته کلیدی این است که همین امروز،یک قدم بردارید. این پروژه هرچه که باشد، امروز شروع کنید.
    همین امروز شروع به پاک کردن کشوی میزتان کنید.همین امروز اولین هدفتان را تعیین کنید .

    همین امروزشروع به گوش دادن فایل های انگیزشی کنید .همین امروز شروع به واریز پول به حساب جدید “سرمایه گذاری برای ثروت” خود کنید .
    همین امروز نامه ای که مدت ها پیش باید مینوشتید را بنویسید. همه می توانند! حتی یک فرد بدون هیجان می تواند شروع به خواندن کتاب های الهام بخش بکند.چند حرکت در جهت تعهد جدیدتان برای زندگی خوب انجام دهید. ببینید چه تعداد فعالیت برای تعهد جدیدتان برای داشتن زندگی بهتر نیاز دارید.همه ی آنها را مشخص کنید! از کشش رو به پایین جاذبه فرار کنید.
    پیشروی خود را شروع کنید. به خودتان ثابت کنید که دیگروقت انتظار کشیدن و امید داشتن به سرآمده است و هم اکنون،ایمان و عمل مورد نیاز است.

    امروز،روز جدیدی است، آغاز تازه ای برای زندگی جدید شماست. با داشتن نظم و انضباط، از اینکه تا چه حد قادر به پیشرفت هستید،شگفت زده خواهید شد. چه چیزی برای از دست دادن دارید جز احساس گناه و ترس از گذشته؟

    اکنون، من به شما این چالش را پیشنهاد میکنم: ببینید در این اولین روز از آغاز جدیدتان ،چه تعداد کارهایی را میتوانید  شروع کنید و ادامه دهید.
    تهیه شده در تبم آموزشی ماهان تیموری

    مترجم:شهلا ثریاصفت

    توصیه میکنیم این کتاب را مطا لعه کنید:

    با عرض پوزش تصویر کتاب مهارت درخواست کردن نمایش داده نمی شود

    شروع کردن جیم رون

    نوشته همین امروز شروع کردن جیم رون اولین بار در ماهان تیموری |روانشناسی ثروت |کسب و کار پدیدار شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی