کسب و کار

این وبلاگ به آموزش کسب و کار می پردازد.

کسب و کار

این وبلاگ به آموزش کسب و کار می پردازد.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

راه اندازی کسب و کار کفش

برای راه اندازی یک کسب و کار کفش فروشی حتما به یک مغازه نیاز خواهید داشت که این مغازه حداقل باید دارای یک دکوراسیون در حد متوسط باشد سود این کسب و کار خوب است به شرطی که طرح های فروش داشته باشید کسانی هستند که در حال فعالیت در این حوزه می باشند ولی به دلیل نداشتن طرح های فروش مناسب توانایی در آمد زایی به اندازه ی کافی از طریق این کسب و کار را ندارند .
طرح های فروش 
مثلا در مهر ماه می توانید برای بچه های مدرسه ای طرح فروش بگذارید و به طور کلی باید موقعیت های مناسب را شناسایی کرده و از آن ها نهایت استفاده را ببرید .

تهیه ی کفش

در تهران می توانید از بازار تهران چهار سوق کفش های خود را تهیه کنید و در تمامی شهرستان ها نیز مکان هایی برای پخش وجود دارد که با جستجو و یافتن کف قیمت می توانید کفش های خود را تهیه نمایید . نکته ای که در این زمینه وجود دارد این است که باید طرح های خودتون رو خاص کنید به طوری که اگر طرح خاص نداشته باشید بعید ست که به موفقیت چشمگیری در این شغل به دست آورید

کسب و کار کفش و مثال هایی از خلاقیت و خاص بودن

برای مثال یک شرکت تولید کننده ی کفش با خرید ماسازورهای کف پا و قرار دادن آن ها در کفش های تولیدی خود این کفش ها را با عنوان کفش های با ماسازور طبی می فروشد و از این طریق کفش های تولیدی خود را خاص کرد و به فروش بیشتری دست پیدا کرد . مثال دیگری که در این زمینه می توانیم به آن اشاره کنیم شرکتی آمریکایی است که با ایجاد فضای خالی درون کفش های تولیدی خود حدود ده سانتی متر به قد فرد استفاده کننده اضافه کرد که این خلاقیت باعث خاص شدن محصول این شرکت شد . بنابراین خلاقیت و خاص بودن در کسب و کار کفش بسیار ضروری و حیاتی می باشد .
میانگین سود در این کسب و کار صد در صد است یعنی اگر کفشی را صد هزار تومان بخرید به طور میانگین با قیمت دویست هزار تومان به فروش می رسانید .
هر کسب و کاری را که می خواهید راه اندازی کنید باید دو مهارت را داشته باشید 
۱٫ مهارت برقراری ارتباط
۲٫ مهارت صحبت کردن
کسب و کار کفش را از طریق اینستاگرام و تلگرام هم می توانید راه اندازی کنید.

تیم آموزشی ماهان تیموری


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی