کسب و کار

این وبلاگ به آموزش کسب و کار می پردازد.

کسب و کار

این وبلاگ به آموزش کسب و کار می پردازد.

بایگانی
  • ۰
  • ۰


  • قانون میتوز و افزایش درآمد

    قانون میتوز در علم ثروتمند شدن معنی و مفهوم بسیار مهم و جذابی دارد و می‌توان با استفاده از این قانون بارها به درآمد و ثروت خود افزود. قانون میتوز در علم زیست‌شناسی نوعی تقسیم سلولی است که با نام تقسیم دوتایی نیز شناخته می‌شود. زمانی که یک سلول شروع به تقسیم شدن می‌کند طی مراحلی تبدیل به دو سلول کاملاً شبیه به سلول اولیه می‌شود. در نظر بگیرید یک سلول تبدیل به دو سلول با همان ویژگی‌ها، خاصیت و شکل و اندازه می‌شود. این‌یک قانون قدرتمند در آفرینش است. قانونی که طی آن جهان آفریده‌شده و وسعت یافته است.

     

    یکی از مهم‌ترین قوانینی که می‌توان در کنار قانون میتوز به آن اشاره‌ کرده قانون تکامل است. قانون تکامل همان قانونی است که در اطرافمان آن را می‌بینیم. همه‌چیز در حال کامل شدن است. مثبت یا منفی، فرقی نمی‌کند سمت‌وسو را ما تعیین می‌کنیم؛ بنابراین سعی کنید به سمت مثبت هر چیز قدرت داده و آن را کامل کنید. دقیقاً مانند جورچین به‌هم‌ریخته که به‌مرور آن را کامل می‌کنیم. چه این جورچین تصویر فقر باشد و چه ثروت، فرقی نمی‌کند این را ما تعیین می‌کنیم.

     

    و اما قانون میتوز در کسب ثروت و افزایش درآمد چه جایگاهی دارد؟ قانون میتوز مهم‌ترین قانون در کسب ثروت است. به‌طوری‌که می‌توان گفت روند کسب ثروت، همان قانون میتوز است. درواقع در ابتدا باید درآمدتان را دو برابر کنید و در مرحله‌ی بعدی نیز درآمدتان را دو برابر کنید و … .

     

    با عرض پوزش تصویر قانون میتوز نمایش داده نمی شود

     

    این شکل به‌طور کاملاً واضح قانون میتوز را نمایش می‌دهد. درآمد شما نیز به همین شیوه افزایش پیدا می‌کند.

    در ابتدا باید درصدد افزایش درآمدتان تا دو برابر باشید. در این صورت طبق قانون درست عمل کرده‌اید. برای مثال اگر ماهیانه یک‌میلیون تومان درآمد دارید باید به فکر دو برابر کردنش باشید.

    برای اینکه درآمدتان را دو برابر کنید باید چه‌کار کنید؟ چه ایده‌هایی برای افزایش درآمدتان دارید؟ اگر در مجموعه و سازمانی مشغول به کار هستید، سعی کنید با فردی که حقوقی دو برابر شما می‌گیرد، صحبت کنید و عملکردش را و شیوه کارش را بررسی کنید. از او بخواهید کمی از کارهایی که انجام می‌دهد، مهارت‌هایی که دارد و … با شما صحبت کند. سعی کنید قابلیت‌های خودتان را بالا ببرید تا به آن جایگاه برسید.

    افرادی هم که کسب‌وکار شخصی خودشان رادارند، به بررسی کسب‌وکارهای بالاتر از خودشان بپردازند؛ همیشه به این توجه کنید: هیچ کسب‌وکاری غیراصولی و بدون برنامه‌ای خاص رشد نکرده است بلکه پشت هر رشد و پیشرفتی تدبیری، عملکردی و قانونی وجود دارد که با آگاهی از آن‌ها شما نیز می‌توانید به آن دستاوردها برسید.

    نوع تبلیغات و شیوه‌ی درست این کار بسیار مهم است. در بخش کلوپ میلیاردرهای سایت به موضوع مهم تبلیغات پرداختیم. همان‌طور که می‌دانید یکی از مهم‌ترین عواملی تأثیرگذار درفروش بیشتر، سود بیشتر و درنتیجه افزایش درآمد تبلیغات است. شیوه‌ی صحیح تبلیغات را در این بخش از سایت ببینید.

    پیشنهاد می‌کنم مقالات مربوط به این موضوع را نیز پیگیری کرده و مطالعه کنید.

    دوره رایگان نوابغ ثروت ساز را از دست ندهید. شرکت در این دوره کاملا رایگان است.

     

    با عرض پوزش تصویر با مشکل مواجه است

     

    نوشته قانون میتوز و افزایش درآمد اولین بار در ماهان تیموری |روانشناسی ثروت |کسب و کار پدیدار شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی